Otsikko
Noin vuosi sitten tai 1.5v sitten näin dokumentin Suomessa olevasta nudistiklubista. minkä niminen tämä on ja missä voin katsoa sen?

Kysytty

Noin vuosi sitten tai 1.5v sitten näin dokumentin TV:ssä tai facebookissa. Se kertoi Suomessa olevasta nudistiklubista joka sijaitsi n 200 km Helsingistä, Tampereen suunnalla. Siinä kerrottiin, että kauan on ollut käytössä, ja oli klubin tyylinen johon pääsi jäseneksi tutun kautta. Oli kaiken ikäisiä ihmisiä, pariskuntia. Ehkä oli TV:stä tämä. Haluaisin uudestaan nähdä sen, minkä niminen tämä on ja missä voin katsoa sen?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyse Perjantai-dokkarista Ilkosillaan (2017). Se on yhä nähtävissä Yle Areenassa

Ohjelma kertoo Luonnonmukaiset yhdistyksestä, joka täytti 2017 30 vuotta. Linkki Ylen artikkeliin 2017