No hei ! Löytyykö teiltä Jussi Björlingin esittämänä Adolphe Adamin säveltämä joululaulu Oi jouluyö. Jussi levytti kappaleen aikanaan ruotsiksi O Heliga Natt.

Kysytty

No hei !
Löytyykö teiltä Jussi Björlingin esittämänä Adolphe Adamin säveltämä joululaulu Oi jouluyö. Jussi levytti kappaleen aikanaan ruotsiksi O Heliga Natt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jussi Björling esittää kyseisen joululaulun O helga natt cd-levyllä En klassisk jul. Levy on tälläkin hetkellä saatavilla Kauniaisten kirjastosta. Helsingin, Espoon, Vantaan sekä Kauniaisten kirjastoilla on yhteinen rekisteri joten Helsingin kirjastokortti kelpaa Kauniaisissa. Suosittelen soittoa Kauniaisten kirjastoon, p. 505 6401. Voitte pyytää heitä lähettämään levyn johonkin Helsingin kirjastoon, jos niin haluatte.