Otsikko
Nimim. Veera Olli (oik. nimeltä Paldan?) 1940-luvulla julkaisema teos "Kylä puhuu". En löytänyt mistään, mutta asiakas kertoi teoksen sijoittuvan Nousiaisiin.

Kysytty

Nimim. Veera Olli (oik. nimeltä Paldan?) 1940-luvulla julkaisema teos
"Kylä puhuu". En löytänyt mistään, mutta asiakas kertoi teoksen sijoittuvan Nousiaisiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennican mukaan Vera Olli on vuonna 1945 julkaissut teoksen Pitäjä puhuu. Mahtaako tämä olla haluttu teos? Kirjan alkusivuilla mainitaan Kaivoilan kylä, mutta ei sen suurempaa paikkakuntaa. Tätä kirjaa löytyy ainakin Helsingin pääkirjaston varastosta.