Nicky Cruz: Juokse poika juokse

Kysytty

Nicky Cruz: Juokse poika juokse

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aivan. Teoksesta on kirjoitettu mm. seuraavaa:

"Oli lukija kristillismielinen tai ei, kannattaa tutstua Nicky Cruzin tarinaan. Se on kappale meidän aikamme historiaa." kirjoittaa Risto Tuominen ETEENPÄIN- lehdessä 1970 ja jatkaa "Yhdyn täysin sanontaan, että Nicky Cruzin tarina on järkyttävä. Niin järkyttävä, että toivoisi melkein, että se ei olisi totta."

Samana vuonna ITÄ-HÄME- aviisin Arvo Kippola totesi "kirjalla on merkitystä ei vain järkyttävänä raporttina, vaan myös rohkaisevana sanomana sille maailmalle, joka on huolestunut nuorison rikollisuudesta ja huumausaineiden käytöstä."

1972 KOTIMAAssa julkaistiin Heikki Tervosen mielipide "nähdäkseni kirjan sanoma voisi olla siinä, että se havahduttaa meitä myös omassa tilanteessamme näkemään rakkauden puutteen ja yrittämään löytää muotoja rakkauden lisäämiseksi keskellemme, antamaan ja vastaanottamaan inhimillistä rakkautta ja uskomaan syyllisyyttämme ja pahuuttamme sovittavaan jumalalliseen rakkauteen."

Kirjaa on saatavissa useissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa, itsellesi parhaan vaihtoehdon saat selville osoitteesta http://www.libplussa.fi/ .

Myös Nicky Cruzista löytyy netistä kosolti tietoa, suosittelen aloitukseksi sivua http://www.nickycruz.org/ .