Otsikko
Nettisivujenne mukaan kokoelmistanne ei löydy seuraavaa teosta, International WHO’S WHO of Professionals, mutta ajattelin vielä tarkistaa asian. Ellei teosta…

Kysytty

Nettisivujenne mukaan kokoelmistanne ei löydy seuraavaa teosta, International WHO’S WHO of Professionals, mutta ajattelin vielä tarkistaa asian. Ellei teosta löydy teiltä, osaisitteko neuvoa, mistä se löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakemalla Turun kaupunginkirjaston kokoelmista osoitteessa http://www.turku.fi/kirjasto/ löytyy International Who's Who of Professional and Business Women vuodelta 1989. Hakutuloksesta käy lisäksi ilmi että teos on sijoitettu Käsikirjaston hyllyyn (ts. ei ole lainakappale). Mutta International Who's Who of Professionals -nimistä kirjaa ei löydy, ja näyttää siltä että on perin hankalaa löytää Suomesta ylipäätään: sekä Manda (yleisten kirjastojen yhteistietokanta) että Linda (yliopistokirjastojen yhteistietokanta) antavat kielteisiä hakutuloksia.
Lahden toisella puolella Kungliga biblioteket, Stockholms stadsbibliotek, ja Stockholms universitetsbibliotek eivät nekään tunnista ko. kirjaa.
(Ns. vapailta markkinoilta löytyy sen sijaan, esim. www.amazon.com -haulla. Vuoden 2001 painos maksaa 95$.)