Otsikko
Näyttää siltä, että Suomessa ei ole missään kirjastossa saatavana venäläisestä taitelijasta Konstantin Korovinista kertovaa kirjaa, jonka on toimittanut A…

Kysytty

Näyttää siltä, että Suomessa ei ole missään kirjastossa saatavana venäläisestä taitelijasta Konstantin Korovinista kertovaa kirjaa, jonka on toimittanut A. Kamenskii, ISBN: 0785545255 Teos on julkaistu 1988 ja siitä lienee painos loppu. Voisiko tätä teosta yrittää lainata esimerkiksi pohjoismaista tai osaatteko sanoa mistä instassista sitä voisi vielä etsiä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää todella siltä, ettei juuri kysymäänne laitosta ole ainakaan maakuntakirjastoissa eikä yliopistojen kirjastoissa. Helsingin kaupunginkirjastossa on kuitenkin pääkirjastossa ja Rikhardinkadulla kirja Kamensky: Konstantin Korovin, ISBN 573000155x, julkaistu Leningradissa v. 1988, kieli englanti. Olisikohan tämä sisällöltään sama, kysymänne laitoksen ISBN viittaa USA:aan, missä ehkä on julkaistu rinnakkaispainos? Ellei teos ole sama, voitte tilata oikean kaukolainana, jolloin se hankitaan tarvittaessa ulkomailta lainaksi.