Otsikko
När kommer nedanståenfe bok till helmets bibliotek och skulle det vara möjligt att redan reservera den. Harald Arnkilin Jokaisella on omat värinsä (Harald…

Kysytty

Hei,
När kommer nedanståenfe bok till helmets bibliotek och skulle det vara möjligt att redan reservera den.

Harald Arnkilin Jokaisella on omat värinsä
(Harald Arnkilin kirja on syväsukellus värien olemukseen ja kokemiseen)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arnkils bok "Värit havaintojen maailmassa" kommer inom kort till biblioteken. Boken kan inte reserveras innan det finns i biblioteken.