Otsikko
Muistaakseni aamutv:ssä haastateltiin kuukausi, pari sitten nuorta naista joka kertoi lapsuudestaan ja nuoruudestaan Papua-Uudella Guinealla. Naisen vanhemmat…

Kysytty

Muistaakseni aamutv:ssä haastateltiin kuukausi, pari sitten nuorta naista joka kertoi lapsuudestaan ja nuoruudestaan Papua-Uudella Guinealla. Naisen vanhemmat olivat antropologeja jotka elivät saarella alkuasukkaiden parissa kahden lapsensa kanssa lähes kivikautiseen tapaan. Nuori nainen muutti alle 20-vuotiaana takaisin Eurooppaan, muistaakseni Sveitsiin. On nyt itse äiti. Kirjoitti kirjan ja kaipaa entistä elämäänsä. Tietoni ovat siis kovin hatarat, toivottavasti teillä joku on bongannut saman haastattelun ja muistaa paremmin kuin minä. Kirjaa ei ole ehkä vielä edes käännetty suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Sabine Kuegler: Viidakkolapsi. Kustantaja: Helmi, jonka esittelyu on sivulta

http://www.tosi.fi/tosi06/tosijuttu.php?id=1199075&hae_pvm=2006-10-14&c…