Nainen ja Elämä -lehti: millainen lehti, milloin ilmestynyt ja onko jossakin?

Kysytty

Nainen ja Elämä -lehti: millainen lehti, milloin ilmestynyt ja onko jossakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nainen ja elämä on Suomen nuorten kristillisen liiton julkaisema naisten lehti, joka on ilmestynyt tämännimisenä vuosina 1946-1967. Vuodet 1966-67 ovat kaukolainattavissa Kuopion Varastokirjastosta ja muita vuosia voidaan kysyä lukusalilainaksi Turun yliopiston kirjastosta. Kopioita artikkeleista voi saada.