Otsikko
Näin tv:stä dokumentin autistisesta lapsesta,joka sai kontaktin itseensä peilin avulla ja vuorovaikutuksen ulkomaailmaan.Hänen perheensä teki sinnikkäästi …

Kysytty

Näin tv:stä dokumentin autistisesta lapsesta,joka sai kontaktin itseensä peilin avulla ja vuorovaikutuksen ulkomaailmaan.Hänen perheensä teki sinnikkäästi töitä hänen kanssaan.
Muistaisin,että dokumentin nimi oli rakkauden ihme.Onko dokumentti vielä nähtävissä missään?

Vastaus

Vastattu

Rakkauden ihme -niminen (Son-Rise: A Miracle of Love) tosipohjaiseksi mainittu elokuva esitettiin TV1-kanavalla 16.12.1981. Amerikkalaisen elokuvan ohjasi Glenn Jordan. Perheen poikalapsella diagnosoidaan autismi. Vanhemmat eivät anna periksi vaan omistautuvat lapsensa auttamiseen. (Helsingin Sanomat 16.12.1981).

https://en.wikipedia.org/wiki/Son-Rise:_A_Miracle_of_Love

https://www.imdb.com/title/tt0079933/

Tallennetta elokuvasta ei ole kirjastoissa lainattavissa. Son-Rise: A Miracle of Love näyttäisi kyllä olevan katsottavissa YouTubelta, ei tosin suomalaisin tekstityksin. Elokuva on myös julkaistu DVD:nä.