Otsikko
Näin 50-luvulla elokuvan joka teki suuren vaikutuksen sillä siihen aikaan ei kaukaisinta maista ollut tietoakaan eli Stewart Granger oli ainakin roolissa ja…

Kysytty

Näin 50-luvulla elokuvan joka teki suuren vaikutuksen sillä siihen aikaan ei kaukaisinta maista ollut tietoakaan eli Stewart Granger oli ainakin roolissa ja filmi kertoi saaresta jossa oli alkuasukkaita, huojuvia palmuja ym eksoottista. Olen ajatellut että olisiko vanha versio Salomonin kaivoksista mutta en ole varma,olisiko siellä tietoa näin vanhaan asiaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuva lienee Kolmas pyörä = Little Hut, The / ohj. Mark Robson, 1956.
Suomen ensi-ilta 15.11.1957, Gloria Helsinki.
Näyttelijät:
Ava Gardner
Stewart Granger
David Niven
ks. http://www.elonet.fi/title/ek435i/
http://akas.imdb.com/title/tt0050646/
"Three people, Susan and Philip Ashlow and Henry Brittingham-Brett are washed ashore on a deserted island after a shipwreck. Henry is Susan's lover. Since the island is filled with things to eat, they can concentrate on the love triangle between the men and the woman."