Naapurieni iso-äiti lauloi laulua "siellä on silta ja pihlajatie punanen silta ja pihlajatie... Petaryrtit pihalla palaa sinne mun mieleni halaa- sinne mun…

Kysytty

Naapurieni iso-äiti lauloi laulua "siellä on silta ja pihlajatie
punanen silta ja pihlajatie...
Petaryrtit pihalla palaa
sinne mun mieleni halaa-
sinne mun mieleni halaa"

enkä ole löytänyt nuotteja(sointuineen)mistään,
enkä sanoja.
En myöskään kuullut laulettavan.

Nuotit? Mistä? Musiikkijulkaisu? Onko kukaan/mikään(kuoro tms)julkaisussaan...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aulis Raitalan säveltämä ja Martti Korpilahden sanoittama "Siellä on silta ja pihlajatie"-niminen kappale sisältyy nuottijulkaisuun

Yhteislauluvihko. 1 / [Toim. Hilkka Siipola, Maijaleena Rouhiainen, Marja Estlander]
[Helsinki] : Naiskuoroliitto, 1994
(Partituuri. Kuoropartituuri.)

Mahdollisesti tämä on etsimänne laulu.

Nuotti kuuluu ainakin (Helsingin kaupunginkirjaston) Kallion ja Töölön musiikkiosastojen kokoelmiin. Tarkemmat saatavuustiedot löytyvät HelMet-tietokannasta http://www.helmet.fi/.