Otsikko
Mummu kysyy lautapelin nimeä jota pelannut lastensa kanssa n.20v sitten. Peli oli lasten serkuilta lainassa. Pelissä on monisivuinen noppa joka määrää…

Kysytty

Mummu kysyy lautapelin nimeä jota pelannut lastensa kanssa n.20v sitten. Peli oli lasten serkuilta lainassa. Pelissä on monisivuinen noppa joka määrää kirjaimen sen jälkeen otettiin nipusta kortteja kortti joista ilmeni tehtävä/asioita jota piti koko peli porukan omiin lappuihin keksiä ja kirjoittaa kyseisellä kirjaimella. Aika oli tiimalasilla rajattu. Hauska peli jota nyt olisi lastenlasten kanssa kiva pelata mutta pelin nimeä en muista.

Vastaus

Vastattu

Lautapeli Scattergories vastaa kuvaustasi. Siinä heitetään kirjainnoppaa ja keksitään sanoja eri kategorioista. Se on julkaistu alun perin vuonna 1988.

Pelin kuvaus löytyy englanninkielisestä Wikipediasta: https://en.wikipedia.org/wiki/Scattergories