Otsikko
Mummi olis mielummin kysyny siltä toiselta teiän lafkalta mut sano et se on kii ku O liikaa töitä tai sillee. Onks vähä outoo?

Kysytty

Mummi olis mielummin kysyny siltä toiselta teiän lafkalta mut sano et se on kii ku O liikaa töitä tai sillee. Onks vähä outoo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

No, onhan se vähän outoa, mitenkä se mummi nyt niin olisi tehnyt? Täällä on melko lailla sama väki vastaamassa, sillä erotuksella, että Kysy kirjastonhoitajalta toimii maanlaajuisesti niin, että vastaajiakin on kautta maan kirjastojen, muuallakin kuin Helsingissä.

1 ääntä

Kommentit

Minäkin yritin kysyä siltä toiselta Stadin biblan lafkalta. Yllättäen kysy.fi-kysymyslomake oli suljettu keskellä viikkoa, selityksenä jotain että vastaajilla on liikaa töitä jonossa. On siinä jotain outoa, mutta muualla kuin mummin ja meikäläisen puuhissa.