Otsikko
Mulla on etsinnässä kirja, joka kertoo rakastavaisista, joista naisesta tuli nunna ja myöhemmin miehestä munkki. Tämä luettu joskus peruskoulussa äidinkielen…

Kysytty

Hei, mulla on etsinnässä kirja, joka kertoo rakastavaisista, joista naisesta tuli nunna ja myöhemmin miehestä munkki. Tämä luettu joskus peruskoulussa äidinkielen tehtävänä, en vain millään muista nimeä, suomalaisista on kyse.

Vastaus

Vastattu

Olisiko kyseessä Kyösti Wilkunan "Viimeiset luostarinasukkaat". Se on julkaistu myös Koulun peruskirjasto -sarjassa eli on ollut koulujen käytössä.

Tässä kirjan saatavuustietoja Lapin kirjastoissa:
https://lapinkirjasto.finna.fi/Search/Results?lookfor=wilkuna+viimeiset…