Muistelen, että joskus on julkaistu kirja joka on kuin auton korjausopas mutta käsittelee miehen terveyttä. Olisiko ollut nimeltään esim. Miehen huoltokirja,…

Kysytty

Hei, muistelen, että joskus on julkaistu kirja joka on kuin auton korjausopas mutta käsittelee miehen terveyttä. Olisiko ollut nimeltään esim. Miehen huoltokirja, Miehen korjausopas tms. ja mistä tuollainen mahdollisesti löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä saattaa olla Ian Banksin kirja Miehen tekniikka (kustantaja Alfmaer, ilmestynyt 2003, 112 s.).

SALOMO-tietokannan mukaan kirjaa on Halikon, Salon ja Särkisalon kirjastoissa, Saaristokirjastojen tietokannan mukaan se on Paraisten kaupunginkirjaston kokoelmissa.