Otsikko
Muistelen, että joskus 90-luvun alussa luettiin päiväkodissa kirjaa, jossa oli joku Hans-niminen poika ja puhuttiin joistakin tanssiaskeljutusta, johon tämä…

Kysytty

Muistelen, että joskus 90-luvun alussa luettiin päiväkodissa kirjaa, jossa oli joku Hans-niminen poika ja puhuttiin joistakin tanssiaskeljutusta, johon tämä Hanskin olisi halunnut mutta muistaakseni loukkasi jalkansa eikä voinutkaan osallistua siihen. En ole yhtään varma, menikö täsmälleen noin, mutta kiitos jo etukäteen, jos tunnistatte.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme tunnistaneet tätä kirjaa. Ehkä joku lukijoistamme tunnistta?

0 ääntä

Kommentit

Jotenkin minulle tulee mieleen Anna Heinämaan kirja Iira. Siinä on balettia harrastava tyttö, jolla on tyttökaveri, joka loukkaa jalkansa . Heidän pitäisi mennä balettikoulun tasokokeisiin, mutta kuinka se onnistuisi. Tytöt saavat kaverin myös Henri-nimisestä pojasta. En muista, mitä Henrille sattui, mutta jotain siinä oli, joka meni tasokokeiden ohi. Kysyjän muistama nimi oli Hans, joten en tiedä, oliko se tämä, mutta tuo tanssiaskeljuttu ja jalan loukkaaminen + poika toi mieleen tämän kirjan.