Muistan, muutama vuosi sitten,lukeneeni dekkarin ja kysyn mikä se on ollut? Postin jonossa naiset ostavat postimerkin, perässä seisova mies olisi halunnut,…

Kysytty

Muistan, muutama vuosi sitten,lukeneeni dekkarin ja kysyn mikä se on ollut?
Postin jonossa naiset ostavat postimerkin, perässä seisova mies olisi halunnut, merkin, sillä kirjassa paljastuu lopuksi, että merkkiin oli koodattu tärkeä viesti. Tästä merkin jäljittämisestä kehittyy rikosketju, kun miehet seuraavat näitä naisia, muistaakseni Euroopassa ja naiset pelkäävät kuollakseen. Miehet haluavat löytää kirjeen päämäärän, pelastaakseen postimerkin, jossa on heille tärkeä koodi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä vastausta ei löytynyt. Samaa kirjaa on etsitty myös vuoden 2020 joulukuussa

Osaisiko joku lukijamme auttaa?