Muistan lukeneeni joskus hyvin koskettavan runon jossa oli jotenkin näin" suu auki ei keitto enää ole kuuma..." Olisiko Anja Porion runo. En kuitenkaan nyt ole…

Kysytty

Muistan lukeneeni joskus hyvin koskettavan runon jossa oli jotenkin näin" suu auki ei keitto enää ole kuuma..." Olisiko Anja Porion runo. En kuitenkaan nyt ole enää vuosien jälkeen yhtään varma enkä ole löytänyt tuota runoa mistään. Samassa kirjassa oli monta muuta lapsiin ja nuoriin liittyviä runoja. Osaisitko ehkä auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Runo löytyy kirjasta Askola, Irja: Lasinen lapsuus: kuvia suomalaisen lapsen elämästä. Kirjapaja 1990. Kirjan toinen tekijä on Anja Porio. Runolla ei ole nimeä, se on kirjassa sivulla 23.