Olisiko keisarinna Maria Teresiasta suomeksi elämäkertaa? Entä englanniksi, ellei suomennosta löydy?

Kysytty

Olisiko keisarinna Maria Teresiasta suomeksi elämäkertaa? Entä englanniksi, ellei suomennosta löydy?

Vastaus

Vastattu

Suomeksi hänestä löytyy pari pienoiselämäkertaa kirjoista Barth, Reinhard: HIstorian suurnaiset, 2005 sekä Fries, Ellen: Kuuluisia naisia 1, 1911. Englanniksi Suomen kirjastoista on saatavilla ainakin seuraavat kirjat: Crankshaw, Edward : Maria Theresa, 1969 sekä Goldsmith, Margaret : Maria Theresa of Austria, 1936. Kirjojen saatavuutta voit tiedustella lähikirjastostasi.