Otsikko
Muistan lapsuudestani joulusadun, joka oli c-kasetilla. Lukija oli nainen. Sadussa lapset joutuivat vangiksi johonkin luolaan/vuorelle, jossa oli noita tmv…

Kysytty

Muistan lapsuudestani joulusadun, joka oli c-kasetilla. Lukija oli nainen. Sadussa lapset joutuivat vangiksi johonkin luolaan/vuorelle, jossa oli noita tmv. joka sanoi välillä "täällä haisee ihmisliha", sala-/turvasana oli piparkakku väärinpäin, eli ukkarpip tai jotain. Löytyisiköhän tietoa mikä satu on kyseessä, olen yrittänyt löytää sitä itse onnistumatta

Vastaus

Vastattu

Etsimäsi satu on Topeliuksen "Peikkojen joulu", jonka lukija on Ritva-Liisa Elivuo.

CD-levyn on kustantanut Finore, Kerava. Cd-levy kestää 23min ja 3 sekuntia.