Otsikko
Muistan lainanneeni joskus vuonna 2022 suurin piirtein niihin aikoihin suomeksi käännetyn kirjan. Genre varmaankin scifi, sijoittuu tulevaisuuteen ja siinä…

Kysytty

Muistan lainanneeni joskus vuonna 2022 suurin piirtein niihin aikoihin suomeksi käännetyn kirjan. Genre varmaankin scifi, sijoittuu tulevaisuuteen ja siinä käsitellään teknologioita hauskasti. Siinä päähenkilö aloitti uuden suhteen ja kirja siis kuvaa, miten kummallisin tavoin uudet teknologiat ohjaavat suhteen kehittymistä. Alkuperäinen kirja saattoi olla saksaksi. Mutta mikähän oli kirjailija ja kirja? Kansi oli mielestäni pohjaväriltään tummaa purppuraa, päällä oli ehkä valoja/salamoita? Saattoi olla myös joku lukupiirisuositus.

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Marc-Uwe Klingin QualityLand?

QualityLand | Kirjasampo