Otsikko
Muistan, kun joskus 90-luvun alussa katsoin elokuvan (tv:stä nauhoitettu), jonka nimi oli Jane (jotain)Afrikassa tms. Elokuva oli varmaan tehty joskus 80…

Kysytty

Muistan, kun joskus 90-luvun alussa katsoin elokuvan (tv:stä nauhoitettu), jonka nimi oli Jane (jotain)Afrikassa tms. Elokuva oli varmaan tehty joskus 80-luvulla, mutta tapahtumat sijoittuivat 40-luvulle, koska muistan siinä jonkun natsi-Saksan tankkiauton, joka meni jostain seinästä läpi. Pääosassa oli vaaleahiuksinen nainen, joka esitti tätä Janea. Muuta en oikeastaan elokuvasta muistakaan, muuta kuin, että tapahtumat olivat Afrikassa. Vaikea etsiä googlesta elokuvasta mitään, kun en muista elokuvan nimeä! Saisittekohan te selville elokuvan nimen?

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Jane and the Lost City. Elonetin mukaan ei kuitenkaan ole esitetty televisiossa, vaan videolevityksessä. Ajankohta, paikka ja juoni täsmäisivät:

https://www.imdb.com/title/tt0093296/