Muistan 70-luvulta sadun, joka alkoi sanoin: 'Tiedehiiri numeroinen mittaa tässä sähköaivoin, maallikkokin tajuaa sen vaivoin'. Löytyisikö tietoa, missä…

Kysytty

Muistan 70-luvulta sadun, joka alkoi sanoin: 'Tiedehiiri numeroinen mittaa tässä sähköaivoin, maallikkokin tajuaa sen vaivoin'. Löytyisikö tietoa, missä kirjassa satu on aikanaan ollut? Jos oikein muistan, kirjassa oli useita erilaisia lorumittaisia satuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti satua ei ole tunnistettu. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?