Muistaisiko kukaan radio-ohjelmaa, jonka nimi olisi ollut Kirjelaatikko ja olisiko vastaaja ollut Eemeli, Aapeli, Esko tai Jahvetti. Asiakkaamme muistaa, että…

Kysytty

Muistaisiko kukaan radio-ohjelmaa, jonka nimi olisi ollut Kirjelaatikko ja olisiko vastaaja ollut Eemeli, Aapeli, Esko tai Jahvetti. Asiakkaamme muistaa, että ohjelma on 10 - 30 - vuoden takaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion kirjaston tietopalvelusta kehotettiin soittamaan Ylen radioarkiston ääniarkistoon puh. 09-14804443. Ystävällinen henkilö ääniarkistossa toivoi lisätietoja ko. Kirjelaatikon aihepiiristä. Vastaaja Ylessä toivoi, että kysyjä mahdollisesti itse soittaisi ääniarkistoon, jolloin voisi puhua ilman välikäsiä. Suoraa vastausta ei kysymyksessä olevien tietojen perusteella löytynyt. Erilaisia kirjelaatikko-ohjelmia on ollut paljon, eikä kaikkia ole edes arkistoitu.