Otsikko
Muistaako kukaan vanhaa satua, jossa etsitään hahmoa nimeltään avosuu? Kyse on satukirjasta, ehkä iltasadusta.

Kysytty

Muistaako kukaan vanhaa satua, jossa etsitään hahmoa nimeltään avosuu? Kyse on satukirjasta, ehkä iltasadusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan ei ole toistaiseksi tunnistanut satua. Lähetän kysymyksesi vielä kirjastolaisten tietolistalle, jos vaikka vastaus löytyisi sitä kautta. Vai muistaako joku lukijoista tämän sadun?

0 ääntä

Kommentit

Tulin tänne Googlella koska Etsin samaa satua samalla lähtötiedolla. Siinä kerättiin kirjaimia joista muodostui avosuu