Muistaako kukaan minkä niminen on Esa Pakarisen laulu, jossa kerrotaan lehmisavusta ja kunka lepän oksat kipristyvät savusta.

Kysytty

Muistaako kukaan minkä niminen on Esa Pakarisen laulu, jossa kerrotaan lehmisavusta ja kunka lepän oksat kipristyvät savusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on luultavasti Esa Pakarisen kappale "Lapsuuvem muistoja" (sanat Kalle Väänäsen), joka löytyy ainakin levyiltä "Savolaesta sanarrieskoo" ja hiljattain ilmestyneeltä laajalta "Meiltähän tämä käy!" kokoelmalta. Valitettavasti kyseistä kappaletta ei löydy Jyväskylän kaupunginkirjasto kokoelmista, joten emme voineet omin korvin tarkistaa asiaa.