Haluaisin sanat Esa Pakarisen laulamaan tangoon Vihon viimeinen tango, se on Esa Pakarisen laulamalla vinyylilevyllä se laulu on oikea nimeltä, illan viimeinen…

Kysytty

Haluaisin sanat Esa Pakarisen laulamaan tangoon
Vihon viimeinen tango, se on Esa Pakarisen laulamalla vinyylilevyllä se laulu on oikea nimeltä, illan viimeinen tango. muutta Esa on tehnyt siihen omat sanat. Onkohan sitä levyä tehty Cd:lle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esa Pakarisen Vihoviimeinen tango on hänen 1973 ilmestyneellä levyllään Vihoviimeiset tangot. Lp-levy on lainattavissa ainakin Kuopion kaupunginkirjastosta. Oman kirjaston kautta sen voi pyytää kaukolainaksi. Valitettavasti näyttää siltä, että sen sanoja ei ole erikseen saatavilla. Levy ei myöskään ole ilmestynyt cd-muodossa.