Moro, olen kuun vaihteessa Kotkaan muuttava opiskelija. Onko kirjastoilla käytössä harjoittelutiloja muusikon tarpeisiin? (varattavia luokkatiloja…

Kysytty

Moro,

olen kuun vaihteessa Kotkaan muuttava opiskelija. Onko kirjastoilla käytössä harjoittelutiloja muusikon tarpeisiin? (varattavia luokkatiloja harjoittelukäyttöön)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden pääkirjastossa on kaksi pianohuonetta varattavissa harjoitteluun. Varauksen voi tehdä kahdeksi tunniksi päivässä ja vain yksi varaus voi olla kerrallaan voimassa. Huoneissa voi soittaa myös muita soittimia.

Jos tarkoitit kysyä Kotkan kirjaston harjoittelutiloja, osoita kysymys uudelleen Kotkaan.