Montako saunaa Suomesta löytyy? Joidenkin lähteiden mukaan 1,6 milj. ja toisten 2,5... näillä on kuitenkin aika iso ero, mikähän olisi oikea vastaus?

Kysytty

Montako saunaa Suomesta löytyy? Joidenkin lähteiden mukaan 1,6 milj. ja toisten 2,5... näillä on kuitenkin aika iso ero, mikähän olisi oikea vastaus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2002 Suomessa oli n.1,3 milj. huoneistokohtaista saunaa. Kaikkiaan saunoja oli Suomessa kyseisenä vuonna yli 2 milj. Linkki tietoihin löytyy osoitteesta http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/taskus_asuminen.html.