Yritän metsästää kirjaa kannen perusteella, josta minulla on hatara muistikuva. Kirja oli omaelämänkerrallinen teos kirjoittajan alkoholismista ja…

Kysytty

Yritän metsästää kirjaa kannen perusteella, josta minulla on hatara muistikuva.
Kirja oli omaelämänkerrallinen teos kirjoittajan alkoholismista ja kuinka hän pääsi siitä eroon.
Mielestäni kirjailija oli joku melko tunnettu taiteilija tai joku vastaava teatteri/taidepiireissä pyörinyt henkilö. Jostain syystä muistelin, että hän olisi ollut Juha Itkonen, mutta googletuksen perusteella olin väärässä.
Muistelin myös, että kirjan nimi olisi ollut tyyliä "Virtahepo olohuoneessa", ja sen nimisen kirjan löysinkin.. En ole kuitenkaan varma onko sama kirja, itse kun luin sen (n. 10 vuotta sitten) niin kansi oli valkoinen ja siinä oli pinkillä joku kuva keskellä.
Kirjailija oli keski-ikäinen mies.
Mahtaako löytyä näillä tiedoilla oikea teos?

Vastaus

Vastattu

Kirja on mitä luultavimmin Juhani Seppäsen Selvästi juovuksissa.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kiitos, se oli juuri tuo opus!