Sain varauksen kautta lainaan Sergeanne Golonin kirjan "Angelika". Se on kuitenkin painettu niin pienelle kirjasimella, että luulen 467 sivun lukemisen olevan…

Kysytty

Sain varauksen kautta lainaan Sergeanne Golonin kirjan "Angelika". Se on kuitenkin painettu niin pienelle kirjasimella, että luulen 467 sivun lukemisen olevan silmille aika rankkaa. Mahtaakohan samaa kirjaa olla saatavilla isommalla tekstillä painettuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustannusosakeyhtiö Tammi ei ole julkaissut Sergeanne Golonin kirjaa "Angelika" isotekstisenä.