Otsikko
Moikka! Kauko Röyhkän ihmelapsi levyn kannessa on Röyhkän lisäksi joku nainen. Kuka hän on ja onko jotain tiettyä syytä siihen, että juuri hän on kannessa?…

Kysytty

Moikka!

Kauko Röyhkän ihmelapsi levyn kannessa on Röyhkän lisäksi joku nainen. Kuka hän on ja onko jotain tiettyä syytä siihen, että juuri hän on kannessa?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Hei! Nainen levyn kannessa on politiikan toimittaja Leena Sharma joka työskentelee Suomen kuvalehdessä. Sharma on julkaissut kolme kirjaa ja saanut Bonnierin journalistipalkinnon vuonna 2009.