MM-kisat lähestyvät. Olisi kiva tietää, kuinka monta maalia jääkiekkoleijonat ovat kaikkiaan tehneet, koko historiassa?

Kysytty

MM-kisat lähestyvät. Olisi kiva tietää, kuinka monta maalia jääkiekkoleijonat ovat kaikkiaan tehneet, koko historiassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

SUOMEN JÄÄKIEKON A-MAAJOUKKUE 1928-2012

Tehtyjä maaleja 5082

Päästettyjä maaleja 5430

(Tilanne 5.3.2012)

Kysymykseen vastasi Suomen Urheilukirjaston Tietopalvelu

Muut lähteet:
Jääkiekkokirja 2011-2012: Suomen jääkiekkoliiton ja SM-liigan virallinen kausijulkaisu (Jääkiekon SM-liiga 2011)

http://www.urheilumuseo.fi/Default.aspx?tabid=2976