Mitkä prinsessan päiväkirja -sarjaan kuuluvat kirjat ovat lainattavissa Rauman pääkirjastossa?

Kysytty

Mitkä prinsessan päiväkirja -sarjaan kuuluvat kirjat ovat lainattavissa Rauman pääkirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rauman kirjaston kokoelmiin kuuluvat seuraavat kuusi prinessapäiväkirjat-sarjan teosta:
Cabot, Meg,
Prinsessa ja koko valtakunta Kirja 2004 (osa 4)
Prinsessa parrasvaloissa Kirja 2002 (osa 2)
Prinsessa pukeutuu pinkkiin Kirja 2005 (osa 5)
Prinsessapäiväkirjat Kirja 2001 (osa 1)
Prinsessatreenit Kirja 2005 (osa 6)
Rakastunut prinsessa (osa 3)
Samalta tekijältä löytyy lisäksi seuraava kirja: Prinsessatunnit : opas tuleville prinsessoille Kirja 2004.
Tällä hetkellä kaikkia prinsessapäiväkirjojen osia pitäisi olla paikalla Rauman pääkirjastossa, mutta on varmaan paras kysyä suoraan kirjastosta, onko näin. Pääset itse katsomaan paikalla olevaa aineistoa tietokannasta osoitteessa http://ankkuri.rauma.fi/ . Voit hakea sanahaussa sanalla prinsessapäiväkirjat tai tarkalla haulla tekijällä Cabot, Meg. Rauman pääkirjaston lasten osaston puhelinnumero on 02-8344534.