Mitkä ovat kaikki love recordsissa/kustannuksessa äänittäneet yhtyeet tai artistit?

Kysytty

Mitkä ovat kaikki love recordsissa/kustannuksessa äänittäneet yhtyeet tai artistit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Love Recordsin historiikki sisältää tiedot Love Recordsin tuotannosta Miska Rantanen: Love Records 1966-1979. Tarina, taiteilijat, tuotanto. (Schildt, 2005). Myös Juhani Vallin toimittamasta "Levykatalooki 1966-1989" nimisestä julkaisusta löytyy tietoja tuotannosta.

2 ääntä

Kommentit

Vastauksen jälkeen on ilmestynyt tarkka ja tyhjentävä historiikki. Miska Rantanen: Love Records 1966-1979. Tarina, taiteilijat, tuotanto. (Schildt, 2005).