Otsikko
Mitkä ovat hyviä kirjoja käsitellä lasten kanssa päiväkotiryhmässä kierrätystä ja jätteiden lajittelua sekä kala- ja vesi- teemaa?

Kysytty

Mitkä ovat hyviä kirjoja käsitellä lasten kanssa päiväkotiryhmässä kierrätystä ja jätteiden lajittelua sekä kala- ja vesi- teemaa?

Vastaus

Vastattu

Hei,

tässäpä sinulle pientä kirjalistaa mainitsemistasi aiheista:

Onni-pojan kierrätyskirja / Sanna Pelliccioni

Elsa ja Lauri kierrättävät / Kerttu Rahikka

Kuka vei roskat? / Tiina Sarja

Kysy ja kurkista! : hyvä vai paha muovi? / Katie Daynes

10 askelta maapallomme auttamiseksi / Melanie Walsh

Kalojen mitalla / Carlos Da Cruz

Nuuskamuikkusen kalakirja / Miina Mäki

Tiedeseikkailu : vesi / Jenni Vartiainen

Lisäksi omasta verkkokirjastosta voi etsiä mainitsemillasi aiheilla ja valita osastoksi lapset ja nuoret. Saat näkyviisi kaikki kirjaston valikoimissa olevat kirjat haluamistasi aiheista.