Haluaisin ostaa viime vuoden dekkaripäivien voittajakirjan, Virpin Aaltosen Nekalan. Sitä saa kuulemma ostaa teiltä, mutta en löytänyt mistään linkkiä tai…

Kysytty

Hei!

Haluaisin ostaa viime vuoden dekkaripäivien voittajakirjan, Virpin Aaltosen Nekalan. Sitä saa kuulemma ostaa teiltä, mutta en löytänyt mistään linkkiä tai ohjetta, mistä tai keneltä sen voi tilata. Kuinka tilaus onnistuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Virpi Aaltosen Nekala on lainattavissa ja myynnissä Kouvolan kirjastoissa. Kirjaa myydään kirjastoissa 10 € kappalehintaan.

Voit myös tilata kirjan Kouvolan pääkirjastosta osoitteesta kirjasto(at)kouvola.fi. Kirjan myyntihinta on 10 € (sis. alv. 10 %) + postituskulut. Kirja laskutetaan jälkikäteen. Tilaustiedoissa tulee ilmoittaa tilattavan kirjan kappalemäärä, tilaajan etu- ja sukunimi, henkilötunnus (tai Y-tunnus) ja osoitetiedot.

http://www.dekkaripaivat.fi/node/760