Mitkä on valehtelevien vietteliöiden kirjojen nimet järjestyksessä, jotka ovat jultaistu jo suomessa?

Kysytty

Hei mitkä on valehtelevien vietteliöiden kirjojen nimet järjestyksessä, jotka ovat jultaistu jo suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi on käännetty kuusi osaa tästä Sara Shepardin sarjasta:

1. Kaivattu (2012)
2. Virheetön (2012)
3. Täydellinen (2012)
4. Uskomaton (2013)

Viides ja kuudes osa, Paha ja Tappava, ovat aivan uusia, eikä niitä vielä ole saatavana kirjastoista tai kirjakaupasta.