Mitkä on parhaat omakotitalon valaistussuunnitteluoppaat tai -kirjat?

Kysytty

Hei!
Mitkä on parhaat omakotitalon valaistussuunnitteluoppaat tai -kirjat?

Vastaus

Vastattu

Yksinomaan valaistusta ja suunnittelua käsitteleviä kirjoja on verrattain vähän. Tässä pieni valikoima:

Ilkka Pekanheimo, Opas valaistussuunnitteluun [vanhemmat painokset nimellä Kodin valaistusopas]
Seppo Rihlama, Valaistuksesta sisätiloissa
Lamput ja valaisimet
Omakotitalon sähköopas

Mahdollisesti hyödyllisiä voisivat olla myös:
Uusi valaistuskirja [ulkovalaistus]
Seppo Rihlama, Valaistus ja värit sisustussuunnittelussa