Mitkä olisivat hyviä kirjoja kertomaan polkupyörän historiasta?

Kysytty

Mitkä olisivat hyviä kirjoja kertomaan polkupyörän historiasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Polkupyörän historiasta löytyy tietoa mm. teossarjasta TEK Tekniikan tietokeskus osa 6, sivulta 35 alkaen. Suomen historiasta löytyy tietoa teoksesta Kuva, Heikki: Kaksipyöräisten vuosisata-- polkupyörä- ja mopediteollisuuden ja -kaupan vaiheet Suomessa, ilm.1988, 416 s. Näiden teosten saatavuuden pääkaupunkiseudulla näet nettiosoitteessa
http://www.helmet.fi/ .