Miten voisin uusia lainat tietokoneella Tiekkö-kirjastoissa?

Kysytty

Miten voisin uusia lainat tietokoneella Tiekkö-kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylivieskan kirjasto ei ole valitettavasti vielä mukana vastaamassa Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun kysymyksiin. Osaan täältä muualta neuvoa vain sen verran kuin Ylivieskan kirjaston sivuilta löytyy tietoa, täältä
http://www.ylivieska.fi/alltypes.asp?d_type=5&menu_id=3048&menupath=177…

Sivulla kerrotaan seuraavaa: Halutessasi tarkistaa omat tietosi, mitä sinulla on lainassa tai varattuna, uusia lainojasi ja tehdä varauksia tai lainata sähköisiä kirjoja, ohjelma kysyy sinulta kirjastokortissasi olevan numerosarjan lisäksi salasanaa.
Salasanan saat käymällä kirjastossa (ei puhelimitse) ja sen jälkeen salasanasi on tiedossa vain sinulla itselläsi.
Salasana annetaan 15 vuotta täyttäneille.
Tarvittaessa saat uuden salasanan kirjastosta.

Jos sinulla on tunnus ja salasana, kirjaudu sisään Tiekkö-tietokannassa kohdassa omat tiedot. Kysy lisää suoraan Ylivieskasta, tässä pääkirjaston yhteystiedot,
Pääkirjasto
Kyöstintie 4
84100 Ylivieska
Puh. 08-4294271
Fax. 08-4294277
Email: kirjasto@ylivieska.fi
Muut yhteystiedot täällä, http://www.ylivieska.fi/alltypes.asp?d_type=5&menu_id=3051&menupath=177…