Miten voisin lainata seuraavan dvd:n? Sen nimi on you can heal your life ( Louise L. Hay)

Kysytty

Miten voisin lainata seuraavan dvd:n? Sen nimi on you can heal your life ( Louise L. Hay)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levyä on kaksi kappaletta HelMet kirjastossa, mutta siitä on varauksia. Voit varata levyn missä tahansa HelMet kirjastossa tai tehdä varauksen netissä, jolloin tarvitset siihen kirjastokortin numerosi ja PIn koodin.

Levyn tiedot saat esille, kun valitset Helmet etusivulta http://www.helmet.fi Tarkenna hakua ja pudotusvalikosta aineistoksi DVD-levyn. Kirjoita levyn nimi hakuruutuun.