Miten voin varata äänieristetyn laulukopin yksinlauluharjoittelua varten. En tarvitse soittimia, vain pienen kopin, jossa voi laulaa isosti. Kotona ei voi,…

Kysytty

miten voin varata äänieristetyn laulukopin yksinlauluharjoittelua varten. En tarvitse soittimia, vain pienen kopin, jossa voi laulaa isosti. Kotona ei voi, koska laulu häiritsee naapureita. Oodissa kävin kysymässä ja sain varaamon osoitteen, mutta en ole onnistunut pääsemään niin pitkälle, että saisin tilan varattua. Minulla on tämän kuun lopussa konsertti ja pitää harjoitella yksin laulutuntien lisäksi.Asia on minulle tärkeä ja sillä on kiire

Vastaus

Vastattu

Oodista löytyy todellakin hyvät, äänieristetyt musiikkistudiot tarkoitustasi varten. Varaamon käyttöön tarvitset esimerkiksi yle-tunnukset. Kirjautumisen jälkeen voit etsiä sopivimman tilan ja varata sopivimman ajan. Studiot ovat valitettavasti erittäin suosittuja, mutta toivottavasti löydät vapaan ajan.