Miten voin korvata kirjan jos olen sen hävittänyt ? Käykö jos ostan uuden? Paljonko se silloin maksaisi? Jos en ostaisi uuttaa paljon se maksaisi sitten?

Kysytty

Miten voin korvata kirjan jos olen sen hävittänyt ? Käykö jos ostan uuden? Paljonko se silloin maksaisi? Jos en ostaisi uuttaa paljon se maksaisi sitten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit hankkia saman kirjan tilalle.Kirjan hinta riippuu aivan siitä, mistä kirjasta on kyse. Asia selviää kirjastossa.