Miten voin hakea kirjastoon kesätöihin ja minne hakemus täytyy lähettää, jos haluaa hakea johonkin tiettyyn kirjastoon? Täytän pian 17 vuotta.

Kysytty

Miten voin hakea kirjastoon kesätöihin ja minne hakemus täytyy lähettää, jos haluaa hakea johonkin tiettyyn kirjastoon? Täytän pian 17 vuotta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoo.fi sivulta löytyy tietoa kesätyöpaikoista:Kesätöiden hakuaika on nyt alkanut ja jatkuu pitkin kevättä. Hakuajat vaihtelevat tehtävästä riippuen. Espoo tarjoaa noin 700 kesätyöpaikkaa alan opiskelijoille ja yli 16–vuotiaille. Kaikki kesätyöpaikat ovat nähtävissä rekrytointijärjestelmässämme. Työpaikkahakemus jätetään ilmoituksen kautta sähköiseen rekrytointijärjestelmään:

https://www.tyonhaku.espoo.fi/

Lomakkeeseen voit merkitä mikä kirjasto olisi sinulle mieluisin.