Miten varataan Lutukka-lehden vuosikerta? En löytänyt omatoimisesti. Jos mahdollista, haluan lainata Lutukka-lehden vuosikerrat 1998 ja 1999.

Kysytty

Miten varataan Lutukka-lehden vuosikerta? En löytänyt omatoimisesti.

Jos mahdollista, haluan lainata Lutukka-lehden vuosikerrat 1998 ja 1999.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun pääkirjastossa säilytetään vain 10 vuosikertaa Lutukka-lehdestä niin valitettavasti noin vanhaa vuosikertaa ei löydy meiltä. Katsoin että Turun Yliopiston Feeniks-kirjaston varastossa pitäisi löytyä vuosikerrat 1998 ja 1999, niin suosittelen että ottaisit yhteyttä sinne. Täältä löydät yhteystiedot: http://www.utu.fi/fi/yksikot/kirjasto/kirjastot-ja-aukioloajat/kirjasto…