Otsikko
Miten The Revenant elokuvassa näkyvä karhukohtaus on tehty ?

Kysytty

Miten
The Revenant elokuvassa näkyvä karhukohtaus on tehty ?

Vastaus

Vastattu

Kohtauksessa karhua esitti siniseen asuun pukeutunut stuntnäyttelijä. Jälkituotannossa sinisen hahmon päälle maalattiin tietokonegrafiikalla karhu sellaisena kuin se elokuvassa näkyy. Samalla poistettiin kuvasta myös vaijerit, joilla Leonardo DiCapriota oli sinkauteltu ympäriinsä niin että näyttäisi siltä kuin karhu riepottelisi häntä. Puut, joita vasten häntä heiteltiin, olivat kumisia lavasteita.

Lähteet:

IMDB

Dokumentti elokuvan tehosteista (YouTube)

https://www.businessinsider.com/the-revenant-filming-secrets-2015-12?r=…