Miten sovin maksusopimuksista ja kadonneen aieiston korvauksesta kun puhelinta minulla ei ole ja olen jonkin aikaa haminassa putkiremonttia paossa niin en…

Kysytty

Miten sovin maksusopimuksista ja kadonneen aieiston korvauksesta kun puhelinta minulla ei ole ja olen jonkin aikaa haminassa putkiremonttia paossa niin en pääse paikan päälle.En haluaisi maksuja perintään.Tämä ei ilmeisesti ole oikea reitti tähän kysymykseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asian voi hoitaa sähköpostitsekin. Tarvitsemme kuitenkin kirjastokorttisi numeron ja/tai tarkemmat henkilötiedot asian selvittämiseksi. Voit lähettää kysymyksesi sähköpostiisi tulevalla osoitteella suoraan perintää hoitavalle henkilölle.