Otsikko
Miten saisin nähtäväksi Helsingin Sanomissa 9.5.1982 julkaistun "Tekeekö totuus hulluksi" -artikkelin, joka koskee Jaan Krossin teosta "Keisarin hullu"?

Kysytty

Miten saisin nähtäväksi Helsingin Sanomissa 9.5.1982 julkaistun "Tekeekö totuus hulluksi" -artikkelin, joka koskee Jaan Krossin teosta "Keisarin hullu"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastossa on kerätty lehtileikkeitä eri kirjailijoiden teoksia koskevista arvosteluista. Jan Krossin teoksen arvostelu "Tekeekö totuus hulluksi?" sisältyy hänestä kerättyyn kansioon.

Kirja-arvosteluita voi löytää myös lehdestä Kirjallisuusarvosteluja. Siihen on koottu eri sanomalehdissä ilmestyneitä arviointeja kirjoista.